درخواست تعمیر
1. ثبت درخواست توسط پرسنل
هر یک از پرسنل می توانند برای اموال خود درخواست تعمیر ثبت نموده تا این درخواست به صورت خودکار به مسئول تعمیر ارسال گردد.
2. بررسی اولیه و اعلام نظر کارشناسی
مسئول تعمیر درخواست را بررسی و نظر اولیه کارشناسی خود را اعلام می نماید، درصورتی که نیاز به تعمیر دستگاه در خارج از کارخانه باشد، درخواست به صورت خودکار
جهت بررسی به مدیریت ارسال می گردد تا پس از تایید درخواست توسط مدیریت فرم خروج تهیه و دستگاه ارسال گردد.
3. بررسی توسط مدیریت
مدیریت درخواست را بررسی و مجوز تعمیر در خارج از سازمان را صادر می نماید
4. ثبت اقدام صورت گرفته
پس از انجام عملیات تعمیر ( چه در داخل سازمان ، چا خارج از سازمان) اقدامات صورت گرفته توسط مسئول تعمیر ثبت و به صاحب اموال ارسال می گردد.
5. تحویل توسط صاحب اموال
صاحب اموال نیز می تواند دستگاه را در صورت عملکرد صحیح تحویل گرفته و یا در صورت وجود مشکل مجدد به مسئول تعمیر ارسال نماید.